SBB anunță modernizarea primei generații de trenuri pendulare Pendolino ETR 610

SBBELVETIA, 24 septembrie 2015: SBB a anunțat modernizarea a șapte trenuri pendulare ETR 610 din prima generație, pentru a le aduce în conformitate cu cele mai multe vehicule moderne din parcul său.

Mai mult spațiu pentru bagaje, zone pentru familie, noi toalete și un sistem de stingere a incendiilor se află în procesul de actualizare (upgradare) în valoare de 80 de milioane de franci elvețieni, care va fi efectuată la Alstom din Savigliano, Italia. Modernizarea va implica, de asemenea, up-gradarea serviciului de telefonie mobilă și Wi-Fi existente la bord.

În anul 2004, Cisalpino – un joint-venture între SBB și Trenitalia – a comandat 14 trenuri ETR 610 Pendolinos pentru a opera servicii transfrontaliere dintre cele două țări. Când joint-venture s-a încheiat, operatorii au luat câte șapte trenuri fiecare.

Trenurile au următoarele caracteristici:

  • Șapte vagoane, din care patru cu boghiuri motoare
  • Ecartament: 1435 mm
  • Tensiuni:
    • ETR 600 (Trenitalia): 3 kV DC – 25 kV AC
    • ETR 610 (Swiss Federal Railways): 3 kV DC – 25 kV AC – 15 kV (16,7 Hz) AC
  • Lungimea vagonului: 26,2 metri (lungime totală 28.2 metri)
  • Lungimea totală: 187.4 m
  • Lățime: 2,83 m
  • Sarcina maximă pe osie: 16,5 t; 18,2 tone net (cu călători)
  • Greutate: 387 tone (427 tone nete)
  • Greutate totală sub sarcină normală (cu pasageri pe scaune): 421 t
  • Viteza maximă: 250 km / h
  • Putere totală instalată: 5500 kW (7400 CP)
  • Scaune: 430+2 pentru utilizatorii scaune cu rotile
  • Înclinarea sistem de acționare: electro-hidraulic
  • Sistem HVAC cu redundanță încorporată

Noile Pendolino vor fi echipate cu sistemul european de control al trenurilor (ETCS) Nivelul 2 sistemul de semnalizare și, de asemenea, SCMT, în timp ce trenurile produse pentru Railway Federal Elvețian (ETR 610) va avea sisteme ETCS, SCMT, ZUB, LZB și Integra-Signum .

Aceste unități originale vor fi actualizate la standardul SBB de noi trenuri ETR 610, înainte de deschiderea tunelului Gotthard Base în decembrie 2016.

Prelucrat după: www.globalrailnews.com

Distribuie:

Mai multe postari

Timite un mesaj