SBB repară capital parcul de rame Astoro

Personalul de la atelierele Bellinzona a terminat de reparat capital prima dintre cele 19 rame Astoro, care aveau aproape 3,2 milioane de kilometri. Până la sfârșitul anului 2027, întreagul parc ar trebui să fie reparat capital pentru a funcționa în siguranță și fiabil în traficul nord-sud.

Pentru a se asigura că ramele Astoro continuă să circule fără probleme în a doua jumătate de viață, personalul CFF din ateliere Bellinzona aplică multe măsuri. Aceasta include, în special, revizia cabinei de conducere, înlocuirea geamurilor și iluminat, înlocuirea parțială a toaletei, revopsirea completă a caroseriei (serie 1) și reînnoirea iluminării (LED). Accesul va fi asigurat cu covoare noi. Tot în program, renovarea și revizia boghiurilor și cuplelor frontale, precum și înlocuirea sau repararea pantografelor, grupurilor hidraulice, supape și compresoare. Deoarece anumite vehicule au fost în circulație din 2009, reprezentând aproape 3,2 milioane de kilometri, trebuie efectuat și un tratament anticoroziv.

Aproape 60 de angajați și angajații atelierelor din Bellinzona participă la acest proiect în care SBB investește aproape 120 de milioane de franci.

Ramele Astoro circulă între Germania, Elveția și Italia. Primul Astoro renovat va părăsi atelierele din Bellinzona la sfârșitul verii odată ce măsurile de revenire la exploatare au fost finalizate și va relua activitatea comercială.

Prelucrare și fotografie după SBB

Distribuie:

Mai multe postari

Timite un mesaj