Siemens deschide oficial depoul de întreținere RRX

Siemens nimmt RRX-Instandhaltungswerk offiziell in Betrieb / Siemens officially opens RRX maintenance depotAstăzi (n.a. 06.09.2018), după un an și jumătate de ani de construcție, Siemens Mobility lansează oficial noul depou de întreținere pentru linia Rhine-Ruhr Express (RRX). În viitor, 75 de angajați ai Centrului de servicii feroviare din Dortmund-Eving vor deservi și vor întreține cele 82 de trenuri multiple electrice RXX Desiro HC pentru o perioadă de 32 de ani. Conceptul digitizat și fără hârtie asigură faptul că disponibilitatea de peste 99% a trenurilor poate fi garantată.

Martin Husmann, directorul executiv al Verkehrsverbund Rhein-Ruhr (VRR), în numele celorlalte asociații de tranzit rapid participante la proiectul RRX – Westphalia-Lippe (NWL), Rhineland (NVR), Rhineland-Palatinate North si North Hessen (NVV) – a declarat: “Sunt deosebit de mulțumit pentru călători, deoarece deschiderea de astăzi marchează un pas in viitor. In următorii ani, vom crea o oferta de mobilitate substanțială pentru cei aproximativ 2.7 milioane de oameni care folosesc zilnic rețeaua feroviară rapidă de tranzit, așteptând că noua unitate din Dortmund va aduce o contribuție decisivă la garantarea unei disponibilități optime a noilor trenuri “.

“Cu serviciul nostru de service și întreținere, ne vedem ca un pionier în industrie și ne vom asigura că trenurile RRX sunt la îndemână călătorilor. Pentru a asigura acest lucru, am echipat Centrul de servicii feroviare și trenurile cu cele mai recente sisteme diagnostice care ne permit să detectăm defectele înainte ca acestea să poată interfera de fapt cu operațiunile”, a declarat Sabrina Soussan, CEO al Siemens Mobility.

În acest scop, Siemens Mobility a construit circa 5,5 kilometri de cale pe terenul fostului triaj Dortmund-Eving și a realizat o clădire de ateliere cu șase căi, un depou cu trei etaje și o unitate de personal, o clădire cu porți, o instalație de spălare a trenurilor. Toate procesele de întreținere pot fi gestionate complet fără documente: Angajații sunt însoțiți de comenzile de lucru, împreună cu toate informațiile necesare pentru reparații și întreținere, pe tablete. În timpul funcționării, trenurile furnizează în permanență date despre starea lor prin intermediul mai multor senzori către depou, unde sunt procesate.

Fiecare tren generează între unu și patru miliarde de baze de date pe an. Folosind algoritmi inteligenți, experții de date de la Siemens Mobility analizează datele pentru fiecare componentă critică din tren. Obiectivul este de a detecta orice abateri de la condițiile normale pentru a calcula previziunile de eroare și de a oferi tehnicienilor atelierelor recomandări pentru service urgente sau întreținere planificată de rutină. Cu aceste informații, măsurile necesare pot fi planificate și pregătite înainte ca trenul să sosească în depou. În acest fel, piesele de schimb pot fi la îndemână și munca angajaților poate fi coordonată optim. Acest lucru asigură faptul că timpul petrecut de trenuri în depou este cât mai scurt și mai eficient posibil, astfel încât să poată fi returnate rapid in serviciu.

Atelierul RRX dispune, de asemenea, de un sistem de control al vehiculelor de ultimă oră (AVI), care este utilizat pentru prima dată în Germania. Pe măsură ce trenurile intră în atelierul de lucru, acestea trec prin instalația AVI unde roțile, axele și forma benzii de rulare a fiecărui vagon sunt inspectate automat utilizând tehnologia laser modernă. Aceste date sunt introduse direct în sistemul de management al datelor, evaluate și prelucrate ulterior. În plus, atelierul are o imprimantă 3D de înaltă performanță, care face rapid și direct piese de schimb din material plastic care altfel nu ar fi disponibile pe termen scurt sau cu costuri reduse.

În martie 2015, asociațiile de tranzit rapid care au participat la noul concept de transport feroviar RRX au comandat Siemens Mobility să livreze 82 de trenuri electrice multiple Desiro HC și să asigure întreținerea și întreținerea acestora pentru o perioadă de 32 de ani. Comanda, în valoare totală de peste 1,7 miliarde de euro, este cea mai mare pe care Siemens a primit-o până în prezent în sectorul transportului feroviar regional din Germania.

Prelucrare după siemens.com

Distribuie:

Mai multe postari

Timite un mesaj