Siemens Mobility a finalizat modernizarea liniei de metrou extinsă până la aeroportul Paris-Orly

Siemens Mobility și RATP (Régie autonome des transports Parisiens) au modernizat și extins cu succes linia automată 14 a metroului din Paris. Această premieră mondială marchează prima migrare a unei linii de metrou automate fără conducător (GoA4 – Grade of Automation) către sistemul automatizat fără conducător GoA4 de ultimă generație „Trainguard MT CBTC”. Noul sistem, care a fost implementat în ultimii șase ani în cadrul serviciilor de pasageri, permite servicii mai eficiente și mai fiabile pe linie care și-a dublat lungimea cu 14 kilometri datorită extinderilor către Nord și Sud. Cu o economieremarcabilă de 85 de secunde de-a lungul întregului său traseu de 28 km, linia 14 este acum cea mai lungă linie din rețeaua Parisului și va transporta în cele din urmă peste un milion de pasageri zilnic.

Extinderea le permite pasagerilor să călătorească de la Aeroportul Orly la centrul orașului Paris în 20 de minute și din cartierele de afaceri din nordul Saint-Denis Pleyel la Aeroportul Orly în doar 40 de minute. Cu capacitatea, fiabilitatea și eficiența îmbunătățite, linia 14 servește drept coloana vertebrală a sistemului de transport public din Paris, conectându-se la viitoarea rețea Grand Paris Express. Pe parcursul a șase ani, peste 250 de ingineri Siemens Mobility au contribuit la acest proiect, cu peste 500.000 de ore de inginerie.

În 1998, Siemens Mobility a făcut echipă cu RATP pentru a crea prima linie de metrou automată de mare capacitate fără conducător din Paris. În 2018, Siemens Mobility a primit contracte pentru revizuirea automatizării liniei, înlocuind sistemul „METEOR” vechi de 26 de ani cu sistemul avansat Trainguard MT CBTC GoA4. Această actualizare a inclus construirea unei noi stații de control centralizat pentru operațiuni (OCC) și echiparea a 72 de trenuri noi.

Siemens a extins automatizarea la nord până la Saint-Denis-Pleyel și la sud până la Aeroportul Orly cu 14 kilometri, dublând lungimea liniei la 28 km și astfel a necesitat instalarea unei versiuni mai noi a tehnologiei GoA4; acum leagă aeroportul Orly de centrul orașului Paris în doar 20 de minute și permite călătoria de la Saint-Denis Pleyel la Orly în doar 40 de minute.

Sistemul GoA4 CBTC al Siemens Mobility va echipa, de asemenea, viitoarele linii ale Grand Paris Express, noua rețea de metrou automată de 200 de kilometri aflată în construcție în regiunea Ile-de-France. Siemens Mobility a câștigat contractul pentru automatizarea liniilor 15, 16 și 17.

Sistemul Trainguard MT CBTC este soluția CBTC de înaltă performanță a Siemens Mobility, care permite operatorilor să-și maximizeze capacitatea rețelei punând mai multe trenuri pe linie, în plus față de îmbunătățirea fiabilității și a consumului de energie.

Tehnologia bazată pe radio localizează cu precizie fiecare tren pe șine și controlează viteza, îmbunătățind siguranța pasagerilor, oferind, în același timp, posibilitatea de a actualiza continuu starea sistemului, ceea ce are ca rezultat mai puține întârzieri și informații de călătorie actualizate.

Trainguard MT CBTC face parte din portofoliul CBTC al Siemens Mobility, care este desfășurat pe cinci continente, 25 de țări, 49 de orașe, 56 de clienți, 96 de linii de metrou, 3.000 km de linii și 4.351 de trenuri echipate.

Prelucrare și foto după Siemens Mobility

Distribuie:

Mai multe postari

Timite un mesaj