London Underground (LUL), o filială a Transportului pentru Londra (TfL), responsabilă de sistemul feroviar urban din capitala Marii Britanii, a semnat un contract cu Siemens Mobility pentru proiectarea și construirea a 94 de trenuri Tube de nouă generație, în valoare de 1,5 miliarde de lire sterline (1,54 milioane Euro), pentru a înlocui parcul actual din anii 1970. Trenurile vor servi linia Piccadilly, iar livrarea va începe în 2023.
“Noile noastre trenuri de metrou pentru Londra vor spori în mod semnificativ capacitatea și frecvența pe linia Piccadilly și, în același timp, vor oferi utilizatorilor de Tube-uri o experiență îmbunătățită. Serviciile noastre vor sprijini metroul din Londra de-a lungul întregului ciclu de viață al trenurilor că vor deservi publicul londonez cu cea mai mare fiabilitate si disponibilitate”, a declarat Sabrina Soussan, CEO al Siemens Mobility.
Nigel Holness, directorul executiv al London Underground, a declarat: “Introducerea de trenuri noi pe linia Piccadilly va îmbunătăți în mod semnificativ călătoriile a milioane de clienți, oferind trenuri mai frecvente și mai fiabile pentru deceniile care vor urma.
Această comandă va însemna înlocuirea parcului de linie Piccadilly din anii 1970, cu livrarea noilor trenuri începând cu anul 2023 și va contribui la combaterea aglomerării pe linie, pe măsură ce populația din Londra continuă să crească “.
Noile trenuri liniștite Piccadilly se bazează pe familia trenurilor de metrou Inspirio ale Siemens Mobility și oferă călătorilor confort și utilități îmbunătățite.
Trenurile Tube de ultimă oră vor îmbunătăți în mod semnificativ experiența a milioane de clienți, cu uși mai largi și cărucioare mai lungi și mai lungi, pline de aer condiționat. În plus, sistemele de informații în trenuri vor ajuta toți clienții să își planifice mai ușor călătoria.
Trenurile Tube de ultimă oră vor îmbunătăți în mod semnificativ experiența a milioane de clienți, cu uși mai largi și cărucioare mai lungi și mai lungi, pline de aer condiționat. În plus, sistemele de informații în trenuri vor ajuta toți clienții să își planifice mai ușor călătoria.
În cadrul contractului de servicii pentru parc, Siemens Mobility va fi responsabil pentru acoperirea ofertei de piese de schimb pentru o perioadă de cinci ani, începând cu punerea în funcțiune a primelor trenuri. Siemens Mobility va oferi, de asemenea, suport tehnic pe întreaga durată de viață pentru trenuri atunci când acestea nu sunt în garanție generală. În plus, LUL a comandat servicii digitale bazate pe “Railigent” al Siemens.
TfL și Siemens Mobility vor colabora strâns pentru a lua în considerare opțiunile de producție locală în Regatul Unit, în parteneriat cu centrul de excelență al Siemens Mobility pentru metrouri din Viena, Austria. În martie 2018, Siemens Mobility a anunțat planurile pentru o fabrică feroviară locală din Goole, în East Yorkshire, unde Siemens Mobility intenționează să creeze până la 700 de locuri de muncă (și încă 250 în timpul fazei de construcție), cu încă 1.700 de potențiale roluri în lanțul de aprovizionare din Marea Britanie.
LUL a ordonat trenurile ca parte a programului său de modernizare a Deep Tube care include liniile Piccadilly, Bakerloo, Central și Waterloo & City. Până în 2026, vor exista frecvențe crescute în timpul vârfurilor de pe linia Piccadilly (de la 24 la 27 de trenuri pe oră), care este utilizată de 700.000 de pasageri zilnic. Acest serviciu oferă un tren la fiecare 135 de secunde în cele mai aglomerate momente.
Contractul oficial de furnizare a noilor trenuri de linie Piccadilly este între Siemens Mobility și London Underground (o filială a Transportului pentru Londra). Din valoarea totală a contractului de 1,5 miliarde GBP (aproximativ), în jur de 1,54 miliarde de euro sunt rezervate imediat de Siemens Mobility, restul va fi înregistrat pe parcursul contractului (în conformitate cu principiile contabile), deoarece este legat de acordul de servicii de 40 de ani.
Prelucrare după informațiile de pe pagina web siemens.com