Siemens Mobility prezintă primul tren de mare viteză Velaro pentru Egipt la InnoTrans, Berlin

Siemens Mobility a dezvăluit primul său tren de mare viteză Velaro pentru sistemul feroviar de 2.000 km la cheie din Egipt, la InnoTrans, cel mai important târg internațional pentru transporturi din Berlin. Trenul este conceput special pentru a rezista la condițiile climatice și nisipoase din Egipt și a fost prezentat lui Kamel Al-Wazir, viceprim-ministru al Egiptului, ministrul industriei și comerțului și ministrul transporturilor, și delegației sale, în prezența ministrului federal german. al Transporturilor, domnul Volker Wissing și CEO-ul Siemens AG, Roland Busch. Trenul este primul dintre cele 41 de trenuri Velaro fabricate pentru proiectul de mai multe miliarde de dolari la cheie, un consorțiu între Siemens Mobility, Orascom Construction și The Arab Contractors.

Velaro Egypt, un tren de mare viteză cu opt vagoane, are o lungime de 200 de metri și are compartimente de clasă Business și Standard, împreună cu un vagon restaurant. Trenul este conceput pentru confort și are o capacitate de 481 de călători (479 de locuri + două locuri pentru scaune cu rotile), internet la bord și prize. Ecranele de ultimă generație oferă călătorilor informații live despre tren pe tot parcursul călătoriei lor. Velaro Egypt este cea mai recentă generație a platformei Velaro, extrasă din Velaro MS utilizat de Deutsche Bahn în Germania. Încorporează un concept de tracțiune distribuită și este proiectat să atingă viteze de până la 250 km/h.

Pentru a face față provocărilor de mediu unice din Egipt, cum ar fi temperaturile ridicate, nisipul și praful, trenul Velaro Egipt a fost echipat cu caracteristici speciale pentru o disponibilitate maximă. Golurile exterioare au fost sigilate folosind capace sau perii pentru a minimiza pătrunderea nisipului și a prafului. Au fost instalate sisteme avansate de filtrare în componentele de ghidare a aerului pentru a menține aerul curat, iar fluxul de aer al zonei de sub podea a fost optimizat pentru a preveni supraîncălzirea componentelor. Spoilere nou dezvoltate și măsuri aerodinamice suplimentare sunt utilizate pentru a optimiza fluxul de aer pentru a preveni ridicarea nisipului și a prafului în zonele superioare sau pe acoperiș la viteze mari. În plus, capacitatea de răcire a sistemului de aer condiționat a fost mărită, iar distribuția aerului a fost optimizată pentru a asigura un confort optim pentru călători.

Prelucrare și foto după Siemens Mobility

Distribuie:

Mai multe postari

Timite un mesaj