SUA: Schenck Process a obținut statutul juridic al US pentru sistemul său de cântărire Multi-Train LegalWeight. Aceasta folosește traverse de beton instrumentate cu celule de încărcare cu precizie ridicată pentru a măsura forța verticală aplicată prin șină cu o precizie de 0,2%. Sistemul are nevoie de 50 m de cale dreaptă și în plan orizontal, funcționează la temperaturi cuprinse între -30 ˚C și 50 ˚C și poate cântări vehicule cu o viteză de până la 22 km/h. Trecerea trenurilor se poate face pe această zonă la viteza liniei.
Folosirea unui proiect pe bază de balast în locul fundațiilor tradiționale din beton înseamnă că sistemul poate fi instalat în mai puțin de o zi, minimizând întreruperea serviciilor. Furnizorul afirmă că costul instalării este de asemenea cu 25% până la 33% mai mic decât în cazul sistemelor tradiționale.
Ca opțiune, se poate oferi o detectare a încărcării dezechilibrate atât pentru încărcarea față-spate, cât și pentru încărcarea lateral-lateral.
Prelucrat după railwaygazette