SLOVENIA: Un sistem de gestionare a reacțiilor la incidente, pe care Iskratel l-a implementat pentru Căile Ferate Sloven, a detectat, în prima lună de funcționare, patru cazuri de roți supraîncălzite care au rezultat din frânele blocate.
Dezvoltat de la un concept probat expus la InnoTrans 2016 și care urmează să fie prezentat ca produs comercial la InnoTrans 2018, IRM folosește conceptul de internet al lucrurilor pentru a conecta sisteme de detectare a frânelor blocate, a roților și a axelor supraîncălzite, a roților cu suprafețe plane si a încărcărilor neuniforme.
În eventualitatea unei probleme, sistemul avertizează imediat operatorul și furnizează informații esențiale pentru a susține luarea rapidă a deciziilor, indicând locația și tipul de alarmă, precum și numărul, direcția, viteza, lungimea și numărul de axe. O interfață grafică personalizată oferă alerte clare și oferă scenarii predefinite pentru a răspunde.
“Această implementare reușită a sistemului IRM, pe care o vom prezenta pentru prima dată la InnoTrans 2018, arată că, împreună cu clienții noștri valoroși din Slovenia, ne îndreptăm spre transformarea digitală a industriei de transport”, a spus directorul Iskratel Matjaž Jelen. “În mai puțin de o lună de operare, a semnalat deja patru alarme, prevenind posibilele pagube și evitând costuri pentru clienții noștri”.
Prelucrat după railwaygazette.com