Stabilizarea dinamica a căii

masina de buratStabilizarea dinamică a devenit indispensabilă pentru întreținerea durabilă a căii ferate. Acest lucru este cu atât mai important cu cât crește traficul. Acum, rafinamentul tehnologic aduce îmbunătățiri suplimentare pentru mașinile dinamice produse de Plasser & Theurer

Mai multe opțiuni prin forța de impact variabilă Patul de balast trebuie să fie omogen și stabil pentru a-și îndeplini funcția: să distribuie forțele dinamice produse de traficul feroviar în formare, asigurând menținerea geometriei șinei cât mai mult posibil. Obiectivul stabilizării dinamice a căii este de a produce un pat de balast omogen, după ce linia a fost întreținută utilizând o mașină de burat.

Ca o dezvoltare tehnologică ulterioară a noilor unități de stabilizare de către Plasser & Theurer, se poate ajusta nu numai sarcina verticală și frecvența vibrațiilor, ci și forța de impact. Acest lucru este posibil printr-un dezechilibru hidraulic infinit de variabil.

În timpul stabilizării dinamice, forța de impact afectează cel mai mult așezarea căii. De aceea, dezechilibrul variabil îmbunătățește controlabilitatea așezării căii. Acest lucru este deosebit de benefic pentru mașinile noastre dinamice – mașini de burat cu stabilizare dinamică integrată a căii. Comparativ cu designul convențional, dezechilibrul poate fi oprit mai rapid, permițând o calitate geometrică a căilor mai omogene, în ciuda opririi frecvente pe șantier.

masina de burat_detaliuCare este beneficiul? Forța de impact variabilă face posibilă producerea unor tranziții mai ușoare. Acesta permite producerea de pante exacte la începutul și la sfârșitul unui loc de muncă sau înainte și după structuri fixe prin creșterea sau reducerea forței de impact infinit.

În plus, forța de impact poate fi ajustată în funcție de viteza de lucru. Acesta este un avantaj decisiv în menținerea distanțelor prin intermediul mașinilor universale de burat cu stabilizare dinamică integrată, de exemplu. În ciuda vitezei de lucru neuniforme a mașinilor, patul de balast este așezat în mod constant și omogenizat uniform.

Atunci când se lucrează în zone dens populate, reducerea forței de impact scade propagarea vibrațiilor din zona căii și minimizează efectul asupra clădirilor și asupra rezidenților liniilor.

Inainte de buraj
Inainte de buraj
Dupa buraj
Dupa buraj

Ce este atât de rentabil în privința stabilizării dinamice a căii? Ridicarea traverselor în timpul burajului căii reduce rezistența laterală a rețelei căii în patul de balast. Stabilizatorul dinamic anticipează încărcările de trafic într-un mod controlat, exercitând solicitări destul de scăzute pe patul de balast. Reglarea controlată mărește considerabil rezistența șinei la deplasarea laterală.

Ca urmare, nu este necesar să se impună restricții de viteză după buraj. Omogenizarea patului de balast asigură calea ferm în poziție. Se asigură că geometria căii este mai durabilă. În plus, limita de acțiune este atinsă mult mai târziu și intervalele între întreținere sunt extinse. Costurile de întreținere sunt reduse.

principiu burajuluiPrincipiul și efectul stabilizării dinamice a căii Folosind un dezechilibru, unitatea de stabilizare DGS produce vibrații orizontale transversale față de axa liniei. Stabilizatorul dinamic al căii se deplasează în acțiune continuă pe cale, în timp ce unitatea de stabilizare transmite vibrații minore controlate la rețeaua căii prin intermediul rolelor de presare. La frecvența vibrațiilor corecte (32-35 Hz), pietrele de balast încep să se miște și să se rearanjeze într-o structură densă și omogenă. În același timp, unitatea aplică o sarcină verticală pe cale. Aceasta mărește efectul de consolidare și permite modificarea nivelului longitudinal al liniei.

Parametrii principali sunt:

  • Frecvența vibrațiilor
  • Forța de impact
  • Încărcare verticală
  • Viteza de lucru

Distribuie:

Mai multe postari

Timite un mesaj