Talgo a prezentat „Intercity BG” pentru Bulgaria

Talgo a dezvăluit punctele tehnice cheie ale ofertei sale pentru 20 de rame noi bazate pe platforma sa tehnologică Talgo Intercity și care urmăresc să participe la programul ambițios de modernizare a transportului feroviar de călători aflat în curs de desfășurare în Bulgaria. Proiectate și construite în Uniunea Europeană, vehiculele se vor baza pe aceleași standarde tehnice deja alese de Deutsche Bahn (DB) și Danske Statsbaner (DSB) pentru a opera în servicii transfrontaliere până la patru țări europene.

În cadrul proiectului Intercity BG, fiecare ramă va oferi aproximativ 390 de locuri pe unitate și nu numai că se va lăuda cu un confort unic pentru călători datorită caroseriei sale largi, dar va oferi și cea mai bună accesibilitate din lume, neetajată, acces 100% la podea joasă la peron. nivel de 760 mm și accesibilitate bună pentru peroanele stațiilor inferioare în comparație cu alte vagoane, crescând autonomia persoanelor cu mobilitate redusă și, de asemenea, îmbunătățind întreaga experiență a utilizatorului prin accelerarea operațiunilor de îmbarcare și debarcare pentru toți călătorii.

Structura ușoară Intercity BG va îmbunătăți raportul putere-greutate a ramelor, reducând nu numai consumul de energie, ci și reducând în mod esențial timpii de accelerare și de frânare. Acest lucru va fi deosebit de util în condițiile de operare stabilite în Bulgaria, cu o rețea ramificată cu o densitate a lungimii relativ scăzută (asemănătoare cu cea a Spaniei), dar multe opriri intermediare și până la 80% de tronsoane cu cale simplă care măresc traversările și poate pune la încercare orarele ramelor.

Cu o configurație push-pull, rama are o singură locomotivă convențională, vagoane intermediare de călători și un vagon în capătul opus al ramei. Aceasta este soluția ideală pentru a obține toate beneficiile tradiționale ale ramelor ușoare, convenționale, dar fără a fi nevoie de locomotivă pentru operațiunile de manevră sau rebrusare.

Ca parte a platformei tehnologice Talgo 230, ramele Intercity BG s-au născut ca unități complet interoperabile UE și sunt alegerea ideală pentru a deservi coridoarele Rețelei de transport transeuropene (TEN-T) din Bulgaria, dar și cu posibilitatea de a extinde operațiunile în țările vecine. Alte unități din această familie de produse sunt programate să funcționeze în Germania, Danemarca, Țările de Jos și Elveția.

Talgo are o experiență de 82 de ani și este singurul producător european de rame complet specializat în proiectarea, fabricarea și întreținerea întregului ciclu de viață al ramelor convenționale care sunt, de asemenea, pregătite pentru mare viteză: livrate ca rame Intercity pentru o viteză maximă de operare comercială de 200 km/h, care se bazează totuși pe o platformă pentru 230 km/h -și pot fi ușor actualizate în unități de mare viteză, dacă este nevoie în viitor.

Ramele Intercity BG ar putea fi echipate și cu cele mai noi soluții inteligente de întreținere Talgo. Deja în serviciu în proiectul feroviar Haramain din Arabia Saudită, sistemul T-Smart alătură tehnologiile de control de la distanță și inteligență artificială (AI) pentru a îmbunătăți operațiunile de întreținere, sporind rolul acțiunilor predictive, reducând pe cel al măsurilor corective care devin astfel redundante, și reducerea nu numai a costurilor totale ale ciclului de viață, ci și a timpilor de rotație a ramelor în depouri.

Despre Talgo 230

Platforma Talgo 230 se bazează pe aceleași baze tehnologice care au stabilit ramele interurbane ale producătorului spaniol de rame ca referință internațională. Sunt vehicule ușoare, cu ansambluri de rulare cu rotație independentă, auto-ghidate, capabile să maximizeze capacitatea și pe care pot monta sisteme de înclinare naturală și/sau de schimbare automată a ecartamentului.

Platforma Talgo 230 a fost selectată de operatorul federal german Deutsche Bahn (DB) în 2019 cu un acord-cadru pentru fabricarea a până la 100 de rame, cu două unități deja comandate sunt 79 de unități în total dintre care primele sunt deja în curs de certificare. în Germania. Se așteaptă ca DB să le folosească atât pentru legăturile interne, cât și pe ruta Berlin-Amsterdam (Germania-Olanda). De asemenea, a fost selectat de compania de stat feroviară daneză DSB ca parte a planurilor sale de a accelera tranziția țării către o economie net zero și funcționează în Spania pe mai multe trasee de la începutul anilor 2000.

Prelucrare și foto după Talgo

Distribuie:

Mai multe postari

Timite un mesaj