Trenurile diesel vor înlocui hidrogenul în rețeaua germană Taunus în 2025

GERMANIA: Problemele tehnice în curs de desfășurare cu un parc de unități multiple iLint Alstom alimentate cu hidrogen din o parte a rețelei Taunus l-au determinat pe operator să le înlocuiască cu unități multiple Lint41 diesel pe ruta RB15 între Bad Homburg și Brandoberndorf. Schimbarea tracțiunii va intra în vigoare progresiv din ianuarie 2025.

Parcul pe motorină de înlocuire formată din 14 garnituri de tip VT648.4 și două garnituri VT648.3 Lint41 este închiriat de la un grup de material rulant Deutsche Bahn, aranjament care a fost convenit până la sfârșitul anului 2025. Serviciile vor continua să fie operate de Regionalverkehre Start Deutschland, o filială Deutsche Bahn, în numele Rhein-Main Verkehrsverbund; RSV a început să opereze rețeaua feroviară Taunus în decembrie 2022.

Primul dintr-un parc iLint alimentată cu hidrogen de 27 pentru RMV a fost livrat la timp pentru intrarea în funcțiune în decembrie 2022, restul trenurilor urmând să fie operaționale până în iunie 2023. Trenurile au fost inițial alocate pe patru rute: RB11 Frankfurt-Höchst – Bad Soden, RB12 Frankfurt – Königstein, RB15 Frankfurt – Brandoberndorf și RB16 Bad Homburg – Friedberg. RMV a confirmat că ruta RB12 va continua să fie operată cu trenuri iLint alimentate cu hidrogen.

RMV spune că Alstom s-a angajat să revizuiască componentele relevante ale vehiculelor iLint, astfel încât acestea să poată fi returnate pentru a fi utilizate și a funcționa în mod fiabil pe rețeaua Taunus „după 2025”.

Președintele consiliului de administrație al RMV, Ulrich Krebs, a spus că „prin revenirea la trenurile diesel dovedite vom realiza cel mai important lucru – un orar de încredere pentru călătorii noștri pe rutele Taunus”. Acceptând că „trenurile diesel nu mai au viitor”, el a adăugat că „este cu atât mai regretabil că Alstom a făcut un deserviciu noilor forme de tracțiune cu această serie de defecțiuni pe parcursul a doi ani”.

Directorul executiv al RMV, Prof. Knut Ringat, a remarcat că Alstom s-a angajat să suporte costurile suplimentare legate de reparații și costul de leasing al parculu de înlocuire. El a amintit, de asemenea, că „am atins în sfârșit fiabilitatea pe care călătorii noștri o cereau în vară”, dar a spus că nu a durat pentru că trenurile „au fost din nou victimele problemelor tehnice de la sfârșitul verii încoace”. El a raportat că Alstom a „luat măsuri ad-hoc, cum ar fi creșterea producției de piese de schimb importante și introducerea de schimburi suplimentare pentru personalul atelierului, pentru a se asigura că sunt disponibile suficiente vehicule până în momentul în care trenurile diesel încep să funcționeze”. În cele din urmă, el a cerut furnizorului „să folosească intens anul viitor pentru a se asigura în sfârșit că parcul este apt pentru fiabilitatea pe termen lung”.

Prelucrare după railwaygazette

Distribuie:

Mai multe postari

Timite un mesaj