Unităţi Electrice Multiple – EMU – modernizate


tn_pl-pr_en57al_exterior_2_165034cb02POLONIA: Primele 21 de unități electrice multiple EN57 modernizate de filiala Pesa ZNTK Mińsk Mazowiecki au fost prezentate operatorului regional de tren  Przewozy Regionalne la targul TRAKO în Gdańsk la 22 septembrie.

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Cele trei-vagoane EN57AL-2102 au o nouă înfăţişare, precum și un interior reconfigurat cu o capacitate totală de 455 de pasageri, inclusiv 180 locuride şedere. Există 20 de locuri-up vârful, opt biciclete și două spații pentru scaune cu rotile. Există două toalete cu retenție, inclusiv una care respectă reglementările PRM, un sistem audiovizual de informare a călătorilor și aer condiționat.

Trenul are 65,5 m lungime și 2880 mm lățime. Patru motoare de tracțiune asincrone de 250 kW asigură o viteză maximă de 120 km/h.

Costul proiectului este de 160,2 milioane Złoty, din care 90,9 milioane Złoty sunt asiguraţi din fonduri UE. Pentru a deservi trenurile modernizate, PR îşi renovează atelierele sale în 10 voievodate, la un cost de 71,5 milioane Złoty, din care 42,6 milioane Złoty vin din partea UE.

EMU-urile sunt programate să intre de serviciu, înainte de sfârșitul anului, parţial sau în totaliutate pe următoarele rute:

  • Wrocław – Zielona Góra – Szczecin;
  • Kołobrzeg – Piła – Poznań – Wrocław – Kłodzko;
  • Poznań – Ostrów Wielkopolski – Łódź.

“Trenurile moderne sunt schimbarea cea mai vizibilă pentru pasagerii care rezultă din restructurarea PR”, a declarat președintele PR Tomasz Pasikowski. “Prin modernizarea și achiziționarea de material rulant nou dorim să îmbunătățim confortul a 220 000 de pasageri, folosind trenurile noastre în fiecare zi. Până în 2018, 60% din trenurile noastre vor fi noi sau complet modernizate”.

Vârsta medie a flotei EMU a PR este mai mare de 35 de ani. În 2016-18 compania intenționează modernizarea completă a 43 de EMU și modernizarea de bază a aproximativ 160. Achiziția a patru noi EMU și trei a automotoare este, de asemenea, pe ordinea de zi.

Prelucrat după Railway Gazette din 03.10.2015

Distribuie:

Mai multe postari

Timite un mesaj