Verificarea automată a prinderii căii

Infrastructura feroviară se confruntă cu provocări semnificative. Acest lucru se datorează nu numai utilizării deja excepțional de mare a capacității, ci și creșterilor prognozate. Căile Ferate Federale Austriece (ÖBB), de exemplu, intenționează să-și dubleze capacitățile de transport până în 2040.

Această creștere a capacității nu poate fi realizată doar prin proiecte de construcții noi, ci necesită, mai ales, utilizarea optimizată a infrastructurii existente. Pe lângă funcționarea eficientă, procesul de întreținere trebuie, de asemenea, optimizat continuu.

Progresul digitalizării în sectorul feroviar aduce o contribuție esențială. Prin urmare, tehnologiile existente pot funcționa mai eficient și pot fi utilizate și mai eficient. Stabilizatorul dinamic de cale a fost folosit de căile ferate din întreaga lume de ani de zile pentru a reduce durata sau a evita complet zonele cu restricţii de viteză după operațiunile de burare. Acest lucru aduce deja o contribuție semnificativă la disponibilitatea infrastructurii și la funcționarea sigură.

Cu noile posibilități ale tehnologiei inovatoare la senzori, tehnologia de stabilizare verificată permite acum perspective complet noi asupra stării căii ferate. Acest articol descrie gama extinsă de funcții ale DGS = SDC și verificarea automată ce rezultă pentru fixarea șinei.

Traducerea din EI K-Eisenbahn Ingenieur KOMPENDIUM/2024, pg. 17-33, autori Christian Koczwara, Daniel Pfeil, Daniel Schöllhammer şi Harald Daxberger, realizată de Dipl. Ing. Dan Fulea, Șef Centru AIFR Brașov poate fi accesată aici.

Distribuie:

Mai multe postari

Timite un mesaj