Bariera BUES 2000 cu interfață SCI-LX

Bariere BUES 2000Întrucât calea ferată a putut utiliza o singura interfață standardizată independentă de producător pentru trecerile la nivel (BU = TN), recurgând doar la interfața Hp și interfața Fü și combinațiile lor timp de multe decenii, a existat dorința pentru o nouă și modernă interfață.

Această interfață între sistemul de siguranță la trecerea la nivel (BUSA=BAT/SAT) și centralizarea electronică (ESTW=CE) ar trebui să fie compatibilă pentru toți producătorii de BAT și centralizări.

Marele avantaj pentru Deutsche Bahn AG (DB AG) este posibilitatea de a combina BUSA(BAT) și ESTW(CE) de la diferiți producători pe o secţie de circulaţie, după cum dorește.

Traducere din revista Signal + Draht nr. 12 / 2021 – pag 21 – 26, Autor: Frank  Soborka / Rudolf  M. Stachelscheid, realizată de Dipl. Ing. Dan Fulea – AIFR Brașov

Distribuie:

Mai multe postari

Timite un mesaj