Alstom a prezentat prima locomotiva de marfa pentru Azerbaidjan

Alstom-Kaz-300x157Alstom a prezentat prima locomotiva electrica de marfa Prima T8 AZ8A pentru Căile Ferate din Azerbaidjan (ADY) la centrul sau din Astana, unde joint-venture-ul Alstom, EKZ, produce 40 de astfel de locomotive.

AZ8A este o locomotiva de marfa Prima T8 pentru transportul de mărfuri grele dezvoltata pentru Azerbaidjan si are la baza locomotivele KZ8A, care sunt operate in prezent in Kazahstan, precum si cerințele tehnice specifice companiei ADY. Vehiculul este compatibil cu standardele si specificațiile de organizare a certificării tehnice din Comunitatea Statelor Independente (CSI).

Locomotiva este formata din doua secțiuni si este capabila sa tracteze pana la 9.000 de tone la o viteza de pana la 120 km/h cu o putere de tractare continua de 8,8 megawați. Locomotiva AZ8A este proiectata sa opereze la temperaturi cuprinse intre -25°C si 50°C. Necesita mentenanță scăzută si are un nivel ridicat de fiabilitate, dar si costuri scăzute pe durata ciclului de viață datorita designului modular.

„Suntem foarte mândri sa prezentam rezultatul colaborării de succes dintre Alstom si ADY: prima locomotiva de marfa produsa pentru Azerbaidjan la fabrica noastră din Kazahstan. Suntem încântați ca aceasta locomotiva va face parte din procesul de dezvoltare a legăturii de tranzit dintre Marea Caspica si Marea Neagra, Rusia si Iran – un punct de intersecție unde Azerbaidjan, cu cei 3.000 de km de linie, joaca un rol cheie”, a declarat Bernard Peille, Director Executiv Alstom pentru Clusterul Asia Centrala si de Vest.

Prima locomotiva AZ8A face parte dintr-un contract acordat de ADY joint-venture-ului EKZ pentru un număr total de 50 de locomotive, incluzând zece locomotive pentru transportul de calatori, Prima M4 AZ4A. Joint-venture-ul EKZ este format din Alstom, care deține 75% din acțiuni, si Transmashholding, cu 25% din acțiuni.

Informație de pe pagina web Club Feroviar

Distribuie:

Mai multe postari

Timite un mesaj