Transport feroviar durabil: Stadler aduce trenuri cu baterii în SUA

stadler_tren baterii_suaUniversitatea de Stat din Utah (USU), Centrul de Cercetare în Inginerie ASPIRE și Stadler au semnat pe 15 februarie un contract pentru dezvoltarea și testarea unei rame alimentate cu baterii. Bazat pe succesul conceptului FLIRT Akku, Stadler va aduce în America de Nord primul tren cu unități multiple cu acționare pe baterie.

Scopul proiectului este de a dezvolta, construi și testa o ramă FLIRT Akku alimentată cu baterii cu două vagoane. Modelul FLIRT Akku de la Stadler este o ramă ușoară, neetajată, pentru transport regional. Mulțumită acționării pe baterie, permite transportul feroviar fără emisii de CO2 pe linii neelectrificate. Stadler a vândut deja 10 vehicule FLIRT Akku. În Germania, de exemplu, ramele alimentate cu baterii au înlocuit parcul diesel din Schleswig-Holstein, Renania-Palatinat și Mecklenburg-Pomerania de Vest.

În cooperare cu ASPIRE, Stadler dezvoltă acum un model FLIRT Akku adaptat pieței americane.

Acest lucru necesită o muncă extinsă de cercetare și dezvoltare pentru a adapta vehiculul la infrastructura americană și reglementările naționale. În timp ce Stadler se concentrează pe proiectarea și producția ramei, ASPIRE lucrează la dezvoltarea infrastructurii de încărcare a vehiculului. În timpul

testelor extinse care vor urma, ASPIRE, USU și Stadler speră să obțină informații importante pentru decarbonizarea transportului american de călători prin utilizarea ramelor alimentate cu baterii.

Prelucrare și foto după Stadler

Distribuie:

Mai multe postari

Timite un mesaj